יום חמישי, 9 ביוני 2016

תחרות קבוצות BAM: התחרות שכמעט ולא השתתפתי בה



לאחר הסיבוב השישי בתחרות קבוצות BAM היינו במקום השני במרחק של נקודה אחת מהמקום הראשון. זה הסתיים בסביבות המקום ה-13.

שבוע קודם מי היה מאמין שזה מה שיקרה? רן בן-אפרים ואני לא מצאנו קבוצה מתאימה לתחרות וחשבנו לוותר עליה.

ראיתי פרסום באתר ההתאגדות של נורית ואלכס גלאון, שלא היכרתי אותם קודם, לפיו הם מחפשים זוג לקבוצות BAM.

הרווחנו פעמיים: גם שיחקנו עם אנשים נחמדים שנעים מאד לשחק באותה קבוצה איתם ברמה האישית וגם שיחקנו עם זוג שחקני ברידג' טובים.

למי אני חייב תודה?
דיברתי עם אלכס גלאון שהבטיח לי תשובה וחזר מאוחר יותר עם תשובה חיובית. באחת ההפסקות בתחרות שקדמה לה ניגש אלי מיכה מרק, אחד מטובי השחקנים בארץ, ושאל אותי האם אני מעוניין להכיר את השותפים שלי בתחרות ה-BAM? נעניתי להצעתו בשמחה. מיכה ציין שנורית ואלכס הם חברים אישיים שלו והם שאלו אותו האם לשחק איתנו? הוא המליץ להם בחיוב. 

זו אחת מהסיבות שאני חייב תודה למיכה מרק. אני חייב תודה נוספת למיכה ולשותפו יובל לובינסקי, שגם הוא חבר של בני הזוג גלאון. שניהם עקבו אחרי התוצאות שלנו במהלך התחרות ועודדו אותנו.

פרט פיקנטי: הקבוצה החזקה ביותר שניצחנו הייתה הקבוצה של מיכה ויובל. הם שיחקו נגד הזוג גלאון. רן בן-אפריים ואני שיחקנו נגד זוג שנמצא לא מעט שנים בצמרת הברידג' הישראלית: ישראל ודורון ידלין.
התוצאה הסופית 3:9 לטובתנו. 

מהלך התחרות
התחלנו רע עם הפסד בהפרש גבוה והמשכנו עם חמישה ניצחונות. בין הקבוצות שניצחנו הייתה הקבוצה החזקה של לוי שטרן ששיחק עם יובל ינר ובשולחן השני שיחקו מוטי גלברד ואפרים בריפמן. 

ההתרגשות והעייפות עשו את שלהם בשני הסיבובים האחרונים הפסדנו 4:8 נגד קבוצת VYTAS הפולנית בה משחק גם הישראלי רון פכטמן (שחקן מעולה שאפילו זכה פעם אחת באליפות אירופה לקבוצות), שסיימה במקום השלישי. 
על פי הישגי קבוצה זו בתחרויות הקבוצות  החזקות ביותר בעולם, זוהי קבוצה חזקה בקנה מידה עולמי. 

במושב האחרון הפסדנו 9:3 לקבוצה של אסי לוינגר. 
אנחנו שיחקנו נגד אסי-לוינגר ונתן חץ, שזכו לפני מספר שבועות באליפות ישראל.

עם קצת פחות התרגשות ועייפות, ללא ספק שהייתי מבצע את החוזה המוכפל של 2, שלא השכלתי לבצע.
לו זה היה קורה היינו מסיימים בין עשר הקבוצות הראשונות וזוכים בפרס כספי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...