יום חמישי, 9 במרץ 2017

מדוע לא אשתתף במוקדמות אליפות הארץ לזוגות מעורבים?


בפוסט: פוסט אישי: חלומות של סניורים הצגתי חלום שהסיכוי שלו להתגשם נמוך מאד.
החלום הוא זכייה באליפות הארץ או בתחרות בינלאומית גדולה.
לא חלמתי על מימוש החלום באמצעות משחק עם שחקנים הרבה יותר טובים ממני, אלא על מימוש החלום ביחד עם שותפה או שותף ברמה שלי.

בפוסט: חלומות של סניורים - חלק 2: באיזו אליפות זה פחות בלתי אפשרי? מיקדתי את החלום באליפות לזוגות מעורבים משום שהנחתי ששם הסיכויים לזכות פחות קטנים.

הפוסטים האלה נכתבו בשנת 2013. מאז הייתי רחוק מהגשמת החלום הזה. שיחקתי פעם אחת בגמר א' לזוגות מעורבים ושותפתי ואני סיימנו במקום נמוך. 

השנה לא אשתתף במוקדמות אליפות הארץ לזוגות מעורבים שתתקיים בסוף השבוע. 
האם הרמתי ידיים והחלטתי שאין לי סיכוי?
התשובה היא שלילית. לא התיאשתי.
אין לי כרגע שותפה מתאימה שרוצה ויכולה לשחק איתי עם סיכוי סביר להתמודד בכבוד בגמר א'. 

אנסה לעשות זאת בשנה הבאה. בינתיים בקייץ תהיה תחרות לזוגות מעורבים בפסטיבל הבינלאומי בתל-אביב. אני מחפש כבר עכשיו שותפה מתאימה לתחרות הזו. 
אם אמצא שותפה מתאימה לפסטיבל הבינלאומי בקייץ, אפשר יהיה להסתכל קדימה על אליפות הארץ לזוגות מעורבים בשנת 2018.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...